پخش تراكت پخش تراكت

مریخ

پخش تراكت تهران

پخش تراكت براي كسب و كارها

پخش تراكت براي كسب و كارها از جمله روش هاي كم هزينه و شايع تبليغات در حال حاضر چاپ و پخش تراكت مي باشد.

پخش تراكت براي كسب و كارها در تمامي دنيا همچنان به عنوان يكي از اصلي ترين بخش هاي تبليغات در دنياي تجارت در نظر گرفته ميشود.

پخش تراكت  براي كسب و كارها جهت افزايش مشتريان شما از جمله بهترين راهها ميباشد كه به شما كمك ميكند با كمترين هزينه ممكن به هدفتان كه جذب مشتري است برسيد.

آيا ميتوان پخش تراكت را ارزان انجام داد ؟


با كمي جستجو در اينترنت و سايت هاي اگهي قيمت هاي ۴۵ تا ۵۵ تومان براي هر ۱۰۰۰ عدد تراكت و يا ساعتي ۵ هزار تا ۷ هزار براي پخش نيز ديده مي شود كه جاي تامل دارد كه براي اين دوستان اين مبلغ چگونه به صرفه باشد؟؟

با فرض پخش صحيح تراكت، كه بسيار بعيد به نظر مي رسد واقعا براي فرد به صرفه نبوده و فرد از كيفيت كار مي كاهد… و در بيشتر مواقع تراكت ها را در سطل هاي زباله يا جوي ها اب مي توان يافت

در شرايط كه هزينه جابه جايي هر فرد حداقل ۶۰۰۰تومان مي باشد و پخش هر ۱۰۰۰ عدد تراكت A5 حداقل ۳ ساعت زمان بر هست و با زمان رفت امد در تهران تا ۶ ساعت طول ميكشد.

پخش تراكت در نمايشگاه


اين شيوه پخش  توسط شركت ماندگار به انواع مختلف انجام ميگيرد. پخش تراكت شركت ها به صورت معمولي كه فقط تراكت به دست مخاطبان هدف داده ميشود.

اهميت پخش تراكت در نمايشگاه پخش تراكت در نمايشگاه، ماندگار با وجود داشتن  تجربه بلند مدت در حوزه پخش تراكت در نمايشگاه هاي تهران به ويژه نمايشگاه بين المللي، قادر است پرسنل آموزش ديده خود را در اختيار مشتريان محترم پخش تراكت قرار داده و نتيجه موفق آميزي را براي كسب كار مشتريان محترم  به ارمغان بياورد.

چاپ تراكت با قيمت ارزان !
تراكت تبليغاتي اندازه‌ي ثابتي ندارد و مي‌تواند در هر اندازه‌اي انتشار يابد. معمولا تعرفه پخش تراكت فقط يك طرف برگه‌ ي تراكت تبليغاتي چاپ مي‌شود، با اين حال، قانون خاصي وجود ندارد كه چاپ هر دو طرف تراكت را منع كند. چاپ تراكت‏ ارزانترين نوع تبليغ در عرصه چاپ قطع كوچك است.

به همين دليل، لزوما نيازي نيست كاغذي كه براي تراكت تبليغاتي استفاده مي‌شود سنگين باشد، ولي بهتر است تراكت بر روي كاغذهاي ضخيم‌تر چاپ شود تا در صورتي كه نياز باشد بارها از اطلاعات روي آن استفاده كرد، (مثلا در مواردي كه دستورالعمل استفاده از وسيله‌اي وجود دارد) بتواند به راحتي براي مدت طولاني دوام بياورد.

تراكت به دليل پخش مستقيم آن (پخش دست ‏به دست، چسباندن به ديوار يا قرارگرفتن در صندوق هاي پستي) طيف وسيعي از مخاطبان را پوشش مي‌دهد.‏ تراكت تبليغاتي معمولا عمر كوتاهي دارد، به‌ عنوان مثال، فقط براي اطلاع يك رويداد يا اتفاق مانند افتتاح فروشگاه بزرگ يا حراج خاص استفاده مي‌شود.

توزيع و استفاده تراكت‌هاي تبليغاتي معمولا به چندين روش‌ توزيع و پخش مي‌شوند كه آن جمله مي‌توان به پخش شدن بين مردم در خيابان‌ها، فرستادن به درب خانه‌ها از طريق پُست، به داخل انداختن از ميان درب خانه‌ها، قرار گرفتن در زير برف ‌پاك‌كن ماشين‌ها، توزيع شدن بين مردم در نمايشگاه يا مراسم خاصي و يا چسباندن بر روي ديوارها اشاره كرد. گاهي اين تراكت‌ها بر روي بولتن‌هايي كه در كافي‌شاپ‌ها، دانشگاه‌ها يا مكان‌هايي از اين دست نيز گذاشته مي‌شوند.

چاپ تراكت مي تواند در انواع و اقسام و در سايز و طرح هاي مختلف به دست مردم برسد تا افراد با ديدن آن ها توجهشان جلب شود. تراكت تبليغاتي مي‌تواند با هر رنگي چاپ شود، با اين حال، رنگي بودن تمام صفحه بيشتر توصيه مي‌شود زيرا مي‌تواند هدف اصلي تراكت تبليغاتي كه جلب توجه مردم است را برآورده كند.

در آخر توجه داشته باشيد كه تراكت مي تواند اولين نقطه شروع و آشنايي شما با مشتريانتان باشد پس در انتخاب نوع طراحي و چاپ آن دقت كنيد. طراحي و چاپ تراكت هاي با كيفيت نشان دهنده ارزشي است كه براي مشتريان خود قائل مي شويد.

پخش تراكت در تهران


فرقي نمي كند در چه كسب و كاري باشيد و چه سفارشي داشته باشيد ما براي شما بهترين ها را طراحي خواهيم نمود و پس از چاپ با كيفيت بالا انها را در هر منطقه و خياباني كه بخواهيد پخش خواهيم كرد .

سعي ما بر اين است كه هزينه هاي اضافي شما را تا حد ممكن كاهش دهيم و با قيمت هاي مناسب و مقرون به صرفه تراكت هايي زيبا براي شما بسازيم و سپس توسط نيروهاي زبده خود آن ها را به شكل هاي كوناكون و با راندمان كاري بالا پخش كنيم .

شركت ماندگار علاوه بر پخش تراكت تبليغاتي در سراسر تهران و دارا بودن پرسنل درجه يك پخشي و گشتي موتوري و پياده با همكاري با مراكز چاپ بزرگ و طراحان حرفه اي ميتواند تراكت هاي بسيار زيبا با چاپ عالي را براي شما فراهم نمايد براي كسب اطلاعات از قيمت ها و نحوه كار با شماره 09368105297 تماس بگيريد .

طراحي و پخش تراكت ارزان قيمت


طراحي بايد به گونه اي باشد كه مخاطب را به خواندن تراكت ترغيب كند و باعث نشود تا با خواندن اولين جمله آن را دور بيندازد. استفاده از تصاوير و فونت هاي مناسب مي تواند بسيار تاثير گذار باشد.

سعي كنيد در طراحي تراكت از تصاويري كه مي تواند براي مشتري جذاب باشد استفاده كنيد. چرا كه نظر مردم در نگاه اول به سمت تصاوير بيشتر از نوشته ها جلب مي شود.

نكته قابل توجه اين است كه طراحي تراكت به گونه اي باشد كه نظر گيرنده را به خود جلب كند.

عموما در طراحي تراكت هر چه مطالب بزرگ تر باشد نظر بيننده را بيشتر به خود جلب مي كند، در كنار اين موضوع استفاده از رنگ هاي هم خانواده و تركيب رنگ هاي مناسب نيز مي تواند بسيار تاثير گذار باشد. نكته بعدي قرار دادن تصاوير مناسب در تراكت است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/8/24 ساعت: ۰۹ توسط:merikh :